Restaurace
					 
					
					- letáky
 
					- plakáty v prostředcích místní veřejné dopravy, v taxi
 
					
					- vizitky na stolech
 
					
					- reklamní zápalky
 
					
					- klubové karty pro stálé zákazníky
 
					
					- důraz na image podniku (styl interiéru, oblečení obsluhy, jídelních lístků a podobně)
 
					
					- dobrý orientační systém
 
					
					- pořádání propagačních akcí, například ochutnávek
 
					
					- reklama v místních rádiích a regionálním tisku zaměřená na aktuální nabídku
 
					
					- internetová prezentace včetně fotografií restaurace, menu, recepty, upozornění na akce, například dny národních kuchyní, 1 + 1 oběd zdarma
 
					
					- reklama v turistickém průvodci
 
					
					- na mapách oslovení cestovních kanceláří
 
					 
				 | 
				
 
   |